Stark

15765700301_639705ae15_oSkor Nike, byxor SOC, topp H&M, shake Fitnessguru

Nu har jag precis varit och kört ett riktigt mördarpass med Daddyfitness och Therstam. Vår tisdagsrutin. Jag älskar det. Sjukt kul att köra PT-pass tillsammans med någon. Jag börjar känna mig riktigt stark i benen. Mina armar är fortfarande riktigt klena, kör nästan aldrig armar utan mer helkropp och ben. Måste ta tag i det. Särskilt inför Costa Rica och Surfakademin när det gäller att vara riktigt stark i armarna och axlarna för att kunna paddla bra på surfingen.

15582764200_67a7645fe3_oAtt sparka och boxas är det roligaste jag vet.

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!