Jeans + topp Weekday, Kappa 2ND DAY (kommer i januari) och skor från Zara.
Min absoluta favoritkombination klädmässigt är helt klart beige och denim. En tidlös klassiker som aldrig kommer gå ur tiden. Jag skulle kunna leva i de här färgerna sju dagar i veckan, varje vecka. Jag gick förbi Weekday av en slump i onsdags och sportade från gatan hur det trängdes beiga och kamelfärgadeplagg på stängerna. Så jag fick med mig massa snygga toppar i kamel och dessa byxorna. Hittade så mycket fint där inne.
Ãlskar att jeansen är lite kortare och utställda i benen.
Blev helt kär i den här skinnjackan nedan, så sugen på att köpa den. Vad tycker ni? Ja eller Nej?


