@YOU Okategoriserad10 april, 201215:40 Nu sitter jag med hÃ¥rfärg hos bästa Therece! Damn nu blir det mycket mörkare! Längtar sÃ¥ tills pÃ¥ fredag dÃ¥ Bea ska sätta in extensions!Â