Okategoriserad

Lagom

Imorse var jag och Caroline och intervjuade Lagom killarna, Daniel Adams Ray och Joakim Brinck till Metro! Nu lunch med tjejerna på ModinÅkerlind!

20120822-133537.jpg

20120822-133611.jpg

Today

Jag har haft en riktig fulvecka. Ni vet när man känner sig genom sunkig, haha. Brännan har försvunnit och vardags glåmigheten börjar träna sig på, det är förjävligt. Nästa brun utan sol. Idag ska jag och bråkis köra boxning, är övertaggad på det passet! 

Idag bestäms det om jag flyger till Kina på inköp för ByPM nästa lördag eller inte. Det vore ju övermäktigt. Men jäklar vad mycket jobb jag kommer få stå i innan resan ifall den blir av.

Idag har jag på mig: mina nya favvobyxor från Gina Tricot, Jacka från Gestuz, Skor Zara och väska Balenciaga. 

Tennstopet

Tusan vilken smarrig lunch jag precis åt! Har aldrig varit på Tennstopet tidigare, men det var garanterat inte sista gången. Måste lägga mig i fosterställning på kontoret nu tror jag banne mig.

20120821-125915.jpg

20120821-125922.jpg

20120821-125930.jpg

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!