Okategoriserad

Yummy for the tummy

Igår efter träningen åt vi lyxmiddag hemma hos mig! Kräftor, ost och färska bär. I natt vaknade jag upp med huvudvärk 2.0, riktigt vidrigt! Nu börjar det släppa. Nu ska jag iväg och ta bort mina permanenta fransar, har en plåtning på torsdag som kräver det.

Sedan tror jag att jag ska lÃ¥ta mina egna ”växa ut” igen. Vad använder ni? X-lash eller Neulash? Vad är bäst?

20120814-141458.jpg

20120814-141505.jpg

20120814-141517.jpg

20120814-141528.jpg

KRÄFTSÄSONG

Här är några fler bilder från Way out West! Nu sitter jag och jobbar! Snart bär det av till Sats med Dasha, sedan blir det kräftor med Tilda och Dasha.

SKA MAXA HELVETE PÅ GYMMET DEN HÄR VECKAN.


Bilder: Fröken Blick!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!