Okategoriserad

Fantastisk lördag

Mötte upp Susanne och gick långa Djurgårdsvarvet för att sedan sätta oss i solen och äta en riktig sommarlunch med sill! Sedan gick vi för att handla presenter till kvällen födelsedagsbarn. Den perfekta lördagen.

20120804-173855.jpg

20120804-173902.jpg

20120804-173914.jpg

Morgonträning

Imorse var jag och Sussie uppe med tuppen för att bränna av ett pass med hennes kompis Fredrik! Fan, vad jobbigt det är att träna när man inte gjort det på ett tag.

Vägde mig igår. Skulle jag inte gjort. Kul då var man tillbaka på ruta ett. Men upp i sadeln igen bara. Det var den megafeta (bokstavligen talat) semestern värd!

20120803-115706.jpg

20120803-115715.jpg

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!