Okategoriserad

Bananas!

Nu är jag på väg hem! Tjena vaken 30 timmar i sträck, inte så bra. Måstesovanu. Hade lämning igår och pluggade träningsteknologi för hela slanten. Fan! Jag vill hinna träna idag, men är rädd för att jag kanske kommer dö på kuppen. Saknar Lofsan som är borta på träningsläger.

20120528-170032.jpg

KLIPP FRÅN NYHETSMORGON

Haha, helvete vad man ser ut man ser ju fasiken inte pigg ut för 5 öre. God morgon liksom, haha – Sveriges svullnaste ansikte. Det är läskigt när man inte känner igen sig själv.

Modetips%20inf%C3%B6r%20tr%C3%A4ningspassen

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!