Tack för alla fina mail och kommentarer om min senaste krönika i Cosmopolitan! Kul att så många gillar den! Och för er som har missat det så kommer jag skriva en krönika i varje nummer av Cosmo! So check it out ; )
Såg jag ut så här! Ser helt mongolid ut på bildena, haha. Sveriges falskaste leende. Nej, små hjärtegull nu blir det hockey i globen för hela slanten!