Okategoriserad

Back at the office

SÃ¥ – tillbaka pÃ¥ kontoret! Supermysig morgon verkligen. Tack för alla fina kommentarer hörni! Ni är grymma! Idag ska vi ha en rolig tävling! Yey! Bara en sÃ¥dan sak!

Bilderna blev supersuddiga. Jäkla Carolines fel, haha. Idag har jag på mig: Byxor från H&M, Skjorta Vila, Skinnjacka Secondhand, Skor (Tildas) Zara, Väska Alexander Wang! 

Åh jävlar!

Spinning! Vilken grej! Höll på att falla av cykeln i ren utmattning. Älskar när instruktören börjar vråla:
”Nu gööööööör vi det här, ut ur er trygghetszon. Trampa!!!!”
Så här såg jag ut innan passet i mina nya träningskläder från Adidas! Eh, så såg jag inte ut efter passet – mitt hår är genomblött, sminket bort svettat, jävligt sexig med andra ord!

20120508-193226.jpg

20120508-193253.jpg

20120508-193631.jpg

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!