Wow, haft sådana magiska dagar i Göteborg. Snacka om att visa upp sig från sin bästa sida och än det inte över. Vi åker hem vid 18.00 ikväll så vi har hela dagen att spendera. Nu väntar en långlunch och häng i solen.
Mer bilder från helgen kommer när vi sitter på tåget. Kram på er, hoppas ni haft världens bästa helg.
Helskotta vad mycket människor det kommer vara i Göteborg i helgen. Försökte även boka boende till mig och Markus lördag-söndag. Det fanns absolut inga hotell lediga. Jo, det fanns typ något rum kvar för 6000 kronor (!).  Tillslut hittade jag en grym etta på AirBnB.
Har precis enligt mig själv satt ihop helgens peppigaste lista här pÃ¥ tÃ¥get till er pÃ¥ Spotify:Â