Okategoriserad

Vi ses väl ikväll?

Ikväll är det en stor insamling för Junior och cancerfonden på Sturecompagniet 18.00-21.00. Kom förbi! Molly Sandén uppträder och Adam Tensta för att nämna några. Kom för att ge en slant eller bara för att visa ert stöd!

Nyhetsmorgon!

Japp, måndag 07.45 slår ni på TV4 Nyhetsmorgon! Håll i er! Mina fingrar brukar vara hesa efter en helg av sms! Jag borde nog kunna kamma hem någon form av OS-medalj för värsta fyllesms!

20121201-005403.jpg

Topshop ♥ Metro Mode

Igår hade vi som sagt event på Topshop Sergeljäklar vad lyckat det var, tack alla ni som kom förbi! Ni är bäst! Nu ska jag packa ihop på kontoret och bege mig hem till en kompis för middag med hennes föräldrar, så mysigt!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!