Okategoriserad

MISSA INTE!

Missa inte TOPSHOP och Metro Modes shoppingevent i Stockholm torsdagen den 29 november från kl 20.00. Mingel, goodiebags och 25% på HELA sortimentet!

OSA för att säkerställa en plats till dig och dina vänner på: event.metromode@metro.se.

Är du sugen på att bränna loss 5000 kronor inne på Topshop? Klart du är! Just nu kan du tävla och vinna ett välfyllt presentkort hos Topshop.

Tävla med din bästa modehemlighet i samma mail som ovan när du osa:ar. Mer info om tävlingen finner du här! Vi ses nästa torsdag ; ) 

Ps. Åldersgräns 18 år!

Flowers Bloom

Åh, älskar min nya vas från SIA, fyndade den på rean. Den ska inte stå där, utan på mitt nya marmorbord, eller kanske i köket. Mäktig är den iallafall. Gillar mina nya lite höstigare blommor i orange, för att inte tala om mitt nya mobilskal från The Case Factory. Så fint! Ibland kan jag komma på mig själv klappa det, så mjukt och gosigt är det. Nog om kel, nu jobbet.

På bordet: Skålar Skultuna, vas SIA, mobilskal The case Factory, dofljus Byredo, lock till doftljuset NK parfymeri, mässingtändare second hand.

DSC_4373
DSC_4353DSC_4355home2tomdixonhome

No Early Birds

Jag älskar Per Söderberg och hans kollektion No Early Birds. Älskar! När Caroline visade hans skåp för första gången, efter att ha sett dem för något år sedan på Pub03 tog drömmen fart om att ha ett av dessa stående i mitt hem. Jag är så sugen på att beställa det här skåpet. Tänk hur fint det skulle vara bakom mitt nya marmorbord. Holy mama! Det är så övermäktigt! Och kul med en svensk designer!  

Jag ska ta mig tusan börja spara till det skåpet, om det så ska ta mig ett år eller så kanske jag kan ge det till mig själv i tidig julklapp och inte spendera en krona under januari? Jag är ju trots allt inte hemma över jul. Vi får kolla kontot och be till gudarna att jag vinner på lotto. Imorgon ska jag gå och beställa tyger och gardinstänger på NK till mitt vardagsrum. Världens finaste mässingstång huserar nämligen uppe på deras inredningsplan.

Haha, istället för att sova som vanliga dödliga görstår jag och mäter mina fönster. En vanlig onsdagsnatt med andra ord. 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!