Mysig helg! Okategoriserad11 november, 201213:29 Nu är vi på väg hem från en mysig helg på landet. Nu ska jag möta upp Papi! Jag har fyndat en stol i mässing som jag ska klä om och nya ljusstakar för en spottstyver. Yey! Bilder kommer!
Landet Okategoriserad10 november, 201211:46 Igår åkte vi ut till landet. Så mysigt! Nu har vi precis ätit långfrukost och ska bege oss ut på antikrunda och plantagen. Vuxenpoäng!
Hemmasalong Okategoriserad9 november, 201215:34 Jag måste ge mig själv lite credd! Jag har blivit mästare på att färga ögonbrynen hemma! Ska göra en video så ni får se hur jag gör!