Okategoriserad

Mysig helg!

Nu är vi på väg hem från en mysig helg på landet. Nu ska jag möta upp Papi! Jag har fyndat en stol i mässing som jag ska klä om och nya ljusstakar för en spottstyver. Yey! Bilder kommer!

20121111-132817.jpg

20121111-132829.jpg

20121111-132835.jpg

20121111-132842.jpg

20121111-132848.jpg

20121111-132857.jpg

Landet

Igår åkte vi ut till landet. Så mysigt! Nu har vi precis ätit långfrukost och ska bege oss ut på antikrunda och plantagen. Vuxenpoäng!

20121110-114453.jpg

20121110-114502.jpg

20121110-114543.jpg

20121110-114511.jpg

Hemmasalong

Jag måste ge mig själv lite credd! Jag har blivit mästare på att färga ögonbrynen hemma! Ska göra en video så ni får se hur jag gör!

20121109-153411.jpg

20121110-114300.jpg

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!