Gestuz

Nu är vi precis klara med inköpet på Gestuz. Jag har mest suttit och jobbat med allt annat. Men oj, vilken fin kollektion. Nu ska vi äta middag på restaurang Kungsholmen.

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!