Tekniskt Oflyt

Fasiken vad all teknik motarbetar mig! IgÃ¥r natt satt jag uppe till 03.30 innan jag gav upp. Jag tjuvsurfar pÃ¥ grannens nät som lÃ¥g nere och fick inte min förbannade Iphone att internetdela. MÃ¥ste beställa eget bredband – NU!

Summan av kardemumman är att jag snart redan är på jobbet, så jag kan göra klart jobbet!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!