Nu ska röven få jobba!

 

Glad tjej! Haha, tog den imorse innan jobbet. Måndagsmornar fy fan. Nu ska jag strax gå från jobbet, ikväll blir det mördarpass på Sats med tjejerna- min röv ska få jobba så hårt. Sedan blir det mera jobb. Längtar så mycket tills på onsdag, då vi skickar in tidningen. Sedan blir det ta mig fan julledighet. Jag ska fira jul i Åre med familjen och min bästa Carro som följer med på resan. Är svintaggad! Älskar Åre! 

Åh, imorgon kommer massa nya kläder jag beställt från Victoria Secret! LÄNGTAR!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!