No sleep no fun!

Är så trött att jag mår illa. Varför sov jag inget inatt. Så korkat istället däckade jag en timme med ytterkläderna på i sängen. Direkt när jag kommer hem från jobbet ska jag lägga mig och sova.

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!