Näst sista dagen!

Nu har jag bränt av ett pt-pass och ett boxpass och hunnit jobba lite. Nu blir det en cola light och solpause! Livet på en pinne!

20121005-113646.jpg

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!