Nyår

Idag mår man som man förtjänar. Nu har jag precis suttit och jobbat i fyra timmar på världens segaste uppkoppling, inte trist! Jävlar vilket nyår! Nu är det bara fyra dagar kvar på ön. Inte jättesugen på att åka hem måste jag säga, jag har helt kommit in i ö-livet.

20130101-140531.jpg

20130101-140633.jpg

20130101-141000.jpg

20130101-142130.jpg

20130101-142119.jpg

20130101-142254.jpg

20130101-142322.jpg

20130101-142332.jpg

20130101-142358.jpg

20130101-142340.jpg

20130101-142445.jpg

20130101-142536.jpg

20130101-142552.jpg

20130101-142514.jpg

20130101-142616.jpg

20130101-142526.jpg

20130101-142706.jpg

20130101-142716.jpg

20130101-143502.jpg

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!