Livet idag!

Idag gick jag upp tidigt och så drog vi till Clarion Sign Terassen! Vi låg där från 10.00 till 18.30 sedan cyklade jag vidare till söder och Loopen för att äta middag med min bästa familj och några kompisar till familjen. Vilken jäkla supersöndag hörni! ÄLSKAR SEMESTER!

20130707-153134.jpg

20130707-153145.jpg

20130707-153209.jpg

20130707-160745.jpg aclarionPhoto 2013-07-07 12 42 09

20130707-225035.jpg

20130707-225040.jpg

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!