Idag gick jag upp tidigt och sÃ¥ drog vi till Clarion Sign Terassen! Vi lÃ¥g där frÃ¥n 10.00 till 18.30 sedan cyklade jag vidare till söder och Loopen för att äta middag med min bästa familj och nÃ¥gra kompisar till familjen. Vilken jäkla supersöndag hörni! ÃLSKAR SEMESTER!






