Intervju

IntervjuImorse var jag och intervjuade den här snyggingen, Izabella ScorupcoIt för Metros räkning. Kan ni fatta att hon är 44 bast? En sÃ¥dan jäkla dunderbabe och svintrevlig dessutom. Just nu är hon aktuell som ansikte för Kappahl senaste satsning, ”Wear it like a star” som landar i butik imorgon. Idag har jag suttit klistrad framför datorn och jobbat hela dagen.

Nu ska jag snart hem och ikväll väntar ett PT-pass med en kompis. Det är man se sådär lagom sugen på efter den här stökiga helgen. 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!