Back on that horse

7fd082dba5167c09bbefb2b16481ab2d_1670x1018_85_ns_v4

 

Minns ni när jag red i Costa Rica sist? Nu bär det av igen. Om en timme sitter jag där igen på hästryggen galopperandes i solnedgången. Känns helt overkligt. Önskar dock att min kära man var med. Han stukade foten igår när vi surfade och får ligga hemma kvar själv på hotellet. Stackarn <3 Tycker så synd om honom. 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!