Vårkänsla

petra22_pp (kopia)Skor K.Kobler, Klänning Zara och väska Chanel (Joannas)

Femte skon ut i samarbete med Scorett är den här vita skinn sneakern. Hade den hela NYC resan. Älskar att den är så pass nätt att den fungerar svinbra till klänning och sötare plagg. Det är nog min favoritsko utav alla.

Nu har vi varit och åkt linbana i djungeln. Och strax är det dags att återigen sätta sig i sadeln och hoppa upp på hästen. 

petra1_pp

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!