Nya it-lunchen: Sushi Bowl

Suhshi-Bowl

Haha, om det nu gÃ¥r att säga att det finns it-luncher sÃ¥ är nya hypade Sushi Bowln utan tvekan en sÃ¥dan. Det är alltsÃ¥ en sushisallad med alla tillbehör man kan tänkas vilja ha. Den är tiopoäng. Har blivit helt besatt av den här salladen. Ednamebönor, kimchisallad, salmalax, ingefära, chilimayo – mums, mums, mums!

Måste börja göra den här rätten hemma. Omedelbart.

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!