Gestuz Okategoriserad8 augusti, 201121:54 Nu är vi precis klara med inköpet på Gestuz. Jag har mest suttit och jobbat med allt annat. Men oj, vilken fin kollektion. Nu ska vi äta middag på restaurang Kungsholmen.