Förlåt, för den dåliga uppdateringen igår. Vi har varit på kickoff med Metro! Vilken fest det var igår, nu har jag åkt direkt till Arlanda från Säby.
Nu ska jag i samförbund med härliga Victor Tell gÃ¥ och hosta kanske Ã¥rets festaste kräftskiva pÃ¥ Tennstopet, iförd denna härliga dräkt. Haha, bildbevis kommer!Â