Nu rör vi oss mot Tiger! Bättre bild på dagens kommer snart!
Men tack övermäktiga Stockholms Streetstyle som tog en asnice bild pÃ¥ mig idag. Ni är bäst, tänk om man kunde bli plÃ¥tad av dem varje dag. Vilken grej, haha. Nu lämning – sedan partey!