Underbar tisdag Okategoriserad28 augusti, 201218:31 Fasiken tisdagen pÃ¥ länge ska ni veta! Ãnnu bättre bild kommer sen ; )
Day 2 Okategoriserad28 augusti, 201213:19 Nu har vi precis intervjuat grymma och tjusiga Tomas Lenneryd på Maxfactor för Metro! Nu lunch!!
Come in to my world Okategoriserad28 augusti, 201207:56 à h, hur fin var inte Ida Sjöstedts visning. Helt sagolik. Börjar lära mig kameran nu ocksÃ¥, sÃ¥ bilderna blir lite bättre varje dag, haha.Â