Mot nya äventyr Okategoriserad21 juli, 201212:35 Nu sticker jag och grabbsen tillbaka till Marbella! Dunderkväll igÃ¥r!
Senaste dygnet Okategoriserad20 juli, 201212:03 Har vi ätit ostron till frukost, varit i en saluhall och gått bananas, ätit världens godaste hamburgare, bränt mig på näsan….