Dinnertime Okategoriserad17 juli, 201202:07 Jäklar vilken middag! Nu blir det fest för hela slanten!
Biarritz Okategoriserad16 juli, 201211:52 Igår kom de andra till Biarritz! Så igår traskade vi mest runt och åt en lång och sen middag. Så mysigt! Idag ska det bli SOL! Så nu är det hets ner till stranden!