Okategoriserad

Underbar Söndag

Idag gick jag och Tilda en morgonpromenad, sedan satte vi oss i solen pÃ¥ Mellqvist och Ã¥t lunch, nu har jag hunnit med en fika och strax bär det av för att möta upp boysen för att kolla pÃ¥ matchen. Älskar denna söndag! Jag har precis tankat in alla bilder frÃ¥n kameran – har massa roliga bilder att lägga upp. Ska göra det när jag kommer hem! 

Skärpning!

Den här veckan har jag fasiken ätit lika mycket som jag gjorde under hela marsmånad. Helt sjukt! Nu måste jag skärpa mig. Nu sticker jag och Tilda ut på morgonpromenad.

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!