Okategoriserad

Så börjar vi om igen…

Okej, nu jävlar! Ska fan köra dubbelpass hela veckan -ska dunka in en två timmars morgonpromenad imorgon! Hello semester! NU JÄÄÄÄÄÄÄVLAR. Jag tänker fan inte låta 8 månaders träning gå åt helvete för 3 veckor. Dubbelväxel i. Sticker till min bästaste faster på fredag. Ska råträna en vecka i Marbella också! SOL OCH TRÄNING! UNZ UNZ! ÄR NI MED MIG?!

Nedan är två filmer från dagens pass! 

Holy Mama!

Alltså det här med att jag gått upp typ 6 kg på 3 veckor. Är det ens möjligt? Nu får det vara nog på skärpmat. Förra veckan kändes det som att jag var med i ett fetmaprogram, det enda vi åt var typ kött, bea och pommes 7 dagar i sträck. Nu ska jag gå och köra ett mördarpass med Jonas och sen blir det hårdträning hela veckan.

Det är skillnad på att unna sig och UNNA SIG. Nu får jag stå mitt kast och börja om, haha. Jaja! Aja, nu blir det ännu mer fett till röven jag jobbar på, haha.

MONDAY

Åh, idag har vi firat världens bästa bråkis – Carro med lunch på Riche! Sedan sa jag adjö till Tilda som vänder tillbaka till skåne. Nu sitter jag och jobbar på det sista innan semestern. Imorgon är det OFFICIELLT SEMESTER! Känns helt STÖRT! 

Nu håller jag på att tvätta! Mega skönt med rena kläder!

bjkbjbDSC_0465

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!