Okategoriserad

Så blev det…

Väldigt blont! Men jag älskar det! Ni ska fÃ¥ se en bättre bild sen. Nu – Cola Light om jag ska överleva efter gÃ¥rdagens bravader!
20120705-100852.jpg

20120705-100922.jpg

20120705-100929.jpg

Hjälp!

Någon dom vet någon som kan göra fransar imorgon förmiddag i Stockholmsområdet????

Nytt hår och Ny frisyr!

Det här med att Marith Welin-Berger färgade mitt hår igår och att jag sedan klippte av det med en nagelsax. Steve Terry och You skulle döda mig om han visste vad som var i görningen…

Visste att jag inte skulle hinna få tid på You på två dagar. Så igår tog jag och Marith mitt hår i egna händer. Ni får se en bild snart!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!