Nu har jag packat klart! Let’s go Marbella!
Herregud, vilken helg. Jag är helt slut som artist. Nu är det bara att packa om för klockan 07.00 ska jag befinna mig pÃ¥ Arlanda. Well hello Marbella… Hur packar man för 3 veckor? Bananas!Â
Här kommer lite bilder frÃ¥n helgen. More to come! MÃ¥nga frÃ¥gar vad jag har för ny kamera, det är världens bästa en Nikon D3200! ÃLSKAR DEN! Superkameran!
