Okategoriserad

Vad vore väl en bal på slottet

Herregud, vilken helg. Jag är helt slut som artist. Nu är det bara att packa om för klockan 07.00 ska jag befinna mig pÃ¥ Arlanda. Well hello Marbella… Hur packar man för 3 veckor? Bananas! 

Här kommer lite bilder från helgen. More to come! Många frågar vad jag har för ny kamera, det är världens bästa en Nikon D3200! ÄLSKAR DEN! Superkameran!

Life is good!

Jag säger som min bästa Forni brukar säga, nu är livet snällt mot en, nästan fjäskande givmilt. Allt är lite för bra just nu. Det är ju förbannat trevligt. Bara tacka och ta emot!

20120707-173652.jpg

20120707-173707.jpg

20120707-173720.jpg

20120707-173735.jpg

20120707-173743.jpg

20120707-173755.jpg

20120707-173804.jpg

20120707-173815.jpg

20120707-173829.jpg

20120708-140153.jpg

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!