Okategoriserad

Cosmopolitan

Ni har väl inte missat min senaste krönika i Cosmo. Väldigt bra pr för mig själv som läskiga tjej inför mitt nästa förhållande!

20120711-155710.jpg

20120711-155728.jpg

Inte många knop…

Längesedan jag var nere så i varv. Idag har jag gått en lång powerwalk sedan har jag bara legat och läst kärleksböcker vid poolen. Nu har jag ätit middag och snart bär det av ner på stan för att möta upp min lillasyster och hennes kompisar! Imorgon spelar Ingrosso här i Marbella!

20120710-211904.jpg

20120710-211912.jpg

20120710-211920.jpg

Au Revoir

And off we go! Nu sitter jag på Arlanda Express och väntar på att tåget ska gå. Jäklar hörni vad bananas skönt det ska bli med supervärme! Nu är jag så supertrött att jag tror att jag kommer avlida. Det blev inte många timmars sömn den här helgen…

20120709-043010.jpg

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!