Var helt döende efter promenaden – sååååååå varmt idag. Har inte ens försökt ligga i solen idag. Nu har jag laddat med en tonfisksallad och Fanta lemon! Ãlskar Fanta Lemon!
Helvete vad tight gymkläderna sitter. Hello ”unna sig” kilona! Nu ska jag gymma! Innan jag ska fördärva min kropp med alkohol, helt onödigt egentligen, men det känns lite bättre, haha!