Okategoriserad

Dagens lunch

Var helt döende efter promenaden – sååååååå varmt idag. Har inte ens försökt ligga i solen idag. Nu har jag laddat med en tonfisksallad och Fanta lemon! Älskar Fanta Lemon!

20120712-170432.jpg

Hangover

Igår år jag middag med Hanna och sedan gjorde vi Ingrosso på Olivia! Spana in Hannas blogg! Asgrym träningsblogg. Nu powerwalk i hundra grader!

20120712-144413.jpg

20120712-144423.jpg

20120712-144445.jpg

20120712-144456.jpg

20120712-144503.jpg

Mot gymmet

Helvete vad tight gymkläderna sitter. Hello ”unna sig” kilona! Nu ska jag gymma! Innan jag ska fördärva min kropp med alkohol, helt onödigt egentligen, men det känns lite bättre, haha!

20120711-181901.jpg

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!