Okategoriserad

On the run

Idag springer jag runt som en dåre på stan. Nu har vi gjort ägget, köpt lunch om run och nu ska jag iväg och göra ett skönhetsreportage för Metro och sedan plocka kläder för ett reportage till Nyhetsmorgon på måndag!

20120524-135030.jpg

20120524-135049.jpg

All white!

Idag är jag nykittad frÃ¥n topp till tÃ¥ – känns fräscht! Nya jeans, ny skjorta, nytt skär, nya byxor och ja, ny väska (eller den gamla gick ju sönder). Yey! Nu har jag jobbat hemifrÃ¥n och ska strax dra in och lägga mig i bod pod ägg igen med Titti! 


En liten och en stor!

Idag efter jobbet åkte jag och bråkis in till stan. Jag handlade lite nya kläder på Zara. Sedan gick jag och beställde en ny cykel på BIKEID med rosa däck mums- ska hämta den imorgon. Älskar att man kan väja alla färger själv på cykeln. Sedan mötte jag upp Steffi och Carro för middag på Diplomat. En riktig toppen onsdag med andra ord!

Haha, hur rolig är bilden på mig och Steffi. Hej, stor och liten!

Åh, fina bråkis!


Bild efter 5.30 minuters jägarvila idag.

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!