Okategoriserad

CHECK!

Här är några bilder från fotograferingen idag! Alltså mina LÅR GRÅTER big time. Om jag inte vinner utmaningen så vet jag iallafall att jag gjorde mitt bästa.

Fystester check!

Okej, mina benmuskler gråter! Har gjort sista fystestet med Lofsan. Hur det gick får ni se i Metro på tisdag ; ) har bara lyssnat på den här låten hela passet!

20120523-164133.jpg

just do it

Åh! Så här såg jag och bråkis ut när vi gick på premiären av MIB3. Imorgon har jag fystester och plåtning för sista delen av IQ-testet! Damn! Jag håller tummarna för att jag vinner skiten. Jag ska iallafall kämpa tills jag spyr. 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!