Nej, nu drar jag iväg med Marith och maxar pÃ¥ gymmet. Nu är det bara drygt en vecka kvar till fystesterna och sista invägningen i ägget för träningsutmaningen och jag har slarvat lite med kosten. SÃ¥ den här veckan blir det mega strikt.Â

Okej, här är världens godaste proteinshake. Jag brukar smarra den till frukost!Â
1 dl Low Fat Rismjölk med vaniljsmak. Â
2 dl vatten
8 nötter
1 matsked jordnötssmör (se till att det är ekologiskt)
1 dl cappuccino whey proteinpulver (fitnessguru.se)
1 dl frysta bär
Mixa ihop kalaset! Så jäkla förbannat gott blir det! Tog en precis nu när jag kom hem. Skulle egentligt kört box, men hann inte. Så istället blir det mördarpass med Smarran ikväll. Kan knappt gå för jag har sådan träningsvärk, så det är lika bra att fortsätta att bättra på skiten, haha. Om jag så ska mörda någon så ska jag ha magrutor till den 1 Juli!

Idag börjar kanske Sveriges vackraste tjej hos oss pÃ¥ MetroMode – Dani Karlsson! Jag har läst hennes blogg i flera Ã¥r och är överlycklig över att hon valt att komma till oss! Welcome Dani!