Okategoriserad

Sista rycket….

25033060361_4a4a9ff730_k

Imorse var jag och Fingal på frukost för att spana in A Factorys höst och jag skulle låna med mig lite vårsaker till plåtningen imorgon. De har verkligen så många bra märken och så mycket fint. Nu är jag och Pålle på stan och lånar och fixar det sista. Snart bär det av till kontoret för att styra upp kaoset. Vi har lånat så mycket fina kläder.

Nu ska bara alla pusselbitar falla på plats.

Ravn

I nöd och lust: På date med hela världen… Om åldersnojor, fördomar och föräldrar.

2820_191272410586_5604455_nKolla där i mitten, min och Linns första bild tillsammans. Fint.

Ni vet vad det är för dag? ONSDAG! Och vad betyder det? NYTT AVSNITT AV ”I NÖD OCH LUST” – Hurra! 

I dagens avsnitt pratar vi om hur otroligt gamla vi blivit. Hur både jag och Linn måste googla bae för att förstår vad alla hastaggar på instagram, vi snackar om fördomar och våra fantastiska föräldrar. Kanske främst om min galna pappa som är ett riktigt original.

På date med hela världen!

LADDA NER AVSNITTET HÄR! 

2820_191272460586_412653_n

Och här är första bilden jag tog på Linn någonsin <3 Världens finaste människa och vän. Puss på dig! Älskar dig till månen och tillbaka. 

Träningsvärk from hell…


Den här övningen är döden. Alltså att göra det här i 2 minuter får benen att skaka. 

Imorse var vi uppe med tuppen igen, 06.15 var jag på plats på Kampsportslabbet för Curves by Fitnessgurus bootcamp för att våndas i 45 minuter. Det sved i benen från måndagens pass med Fannie Redman (som också bloggar hos på Metro Mode, ni har väl inte missat hennes blogg?). Men det var ingenting jämför med Abbes pass imorse. Jag trodde på riktigt att jag skulle dö. Jag såg liksom ljuset i tunneln.

MEN FYYYYYYYYYYYYYY FAN VAD NÖJD MAN ÄR NÄR MAN ÄR KLAR. 

Åh, heja fina Daniel. Vet ni hur duktig Daniel är? Han har varit på vartenda pass och fortsätter att köra även i pauserna när vi andra gummor ligger utslagna på golvet och kippar efter andan. Daniel aka The Mashine.

Den här magövningen körde vi i måndags på Fannies pass. Den är så jävla jobbig MEN SÅ ROLIG. Man ska brotta ner de andra med sina fötter och hålla balansen. Är ni sugna på roliga nya övningar ska ni verkligen spana in Fannies blogg, hon lägger upp klipp hela tiden.

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!