Okategoriserad

Regn

Idag regnar det som aldrig förr. SÃ¥ nu checkar vi in pÃ¥ spa istället. Snälla vädergudarna – ge mig sol.

20121226-142315.jpg

Update

Jag lever! Jäklar vad kul det är att åka så många! Från och med nu inför jag nya regler för julafton – den ska alltid firas så här!

20121226-013101.jpg

20121226-013119.jpg

20121226-013131.jpg

20121226-013144.jpg

20121226-013156.jpg

20121226-013213.jpg

20121226-013222.jpg

20121226-013300.jpg

20121226-013339.jpg

20121226-013400.jpg

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!