Efter regn… Okategoriserad26 december, 201215:45 …kommer solsken! Det hoppas jag verkligen efter den här dagen. Himlen har öppnat sig över oss!
Regn Okategoriserad26 december, 201207:26 Idag regnar det som aldrig förr. SÃ¥ nu checkar vi in pÃ¥ spa istället. Snälla vädergudarna – ge mig sol.
Update Okategoriserad25 december, 201218:34 Jag lever! Jäklar vad kul det är att åka så många! Från och med nu inför jag nya regler för julafton – den ska alltid firas så här!