Okategoriserad

Paradiset

Den här ön går inte av hakor. Sån jävla grym dag! Vi kom fram imorse och har hängt på stranden hela dagen! Nu har vi rundat av med en massage och snart blir det middag!

20121223-192041.jpg

20121223-192151.jpg

20121223-192202.jpg

20121223-192134.jpg

20121223-192219.jpg

20121223-192126.jpg

20121223-192247.jpg

20121223-192400.jpg

Äntligen

Hundra missade och försenade plan. Nu är vi äntligen framme i Hong Kong! Yey! Snaaaaaaaaaart Boracay!

20121222-215459.jpg

20121222-215506.jpg

20121222-215537.jpg

Nya Lampor

Jag råkade köpa en ny lampa från Per Söderberg i tisdags på hans utställning. Och sedan fick jag en lampa från magiska Frama E27. Man kan aldrig få för många lampor. Haha, måste lösa en elektriker som kommer hem och fixar hos mig. Ska lösa det när jag kommer hem. Visst är de fina? Nu sitter vi i Peking, vi missade ett plan så nu sitter vi och hänger.

Den här är från Frama! Men den ska hänga i taket : ) 

Och denna från Per Söderberg!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!