Den här ön går inte av hakor. Sån jävla grym dag! Vi kom fram imorse och har hängt på stranden hela dagen! Nu har vi rundat av med en massage och snart blir det middag!
Jag råkade köpa en ny lampa från Per Söderberg i tisdags på hans utställning. Och sedan fick jag en lampa från magiska Frama E27. Man kan aldrig få för många lampor. Haha, måste lösa en elektriker som kommer hem och fixar hos mig. Ska lösa det när jag kommer hem. Visst är de fina? Nu sitter vi i Peking, vi missade ett plan så nu sitter vi och hänger.