Okategoriserad

Helgen

Den här helgen har varit riktigt mysig. I fredags bjöd Bosse på tjejmiddag, sedan spenderades lördagen med mina småsykon, Jonas och Tilda för att slutligen avslutas på Allmänna Galleriet för en bättre köttmiddag. Igår gick vi en lång powerwalk som avlöstes av andra adventsfirande hemma hos Lin. Jag och Lin bestämde oss även för att börja på Bikramyoga, så idag kör vi! Sitter i gammal intorkad svett från ett löppass på lunchen, känns som en riktigt fräsch måndag. 

Jag, babyn och Sparris!Sedan åkte vi till Ballbreaker för att bowla med Jonas och Tilda.
Efter två omgångar bestämde vi oss för att bege oss till Gamla Stans julmarknad för att äta våfflor och dricka varm choklad.

Sedan åt vi middag på Allmänna Galleriet. Kött, kött och mera kött!

Söndagen spenderades hemma hos Lin med julmys. Mr Morris var extra tjusig dagen till ära.

Mys!

Jag matchade Morris!

Gulliga lin och min favvo Forni <3

Mot Sats

Nu bränner vi av ett sent lunchpass och ikväll blir det bikramyoga, igår en tvåtimmars PW. Nu ska fan gymmet utmana julmyset. Ser så fruktansvärt trött ut idag, vaknade en kvart innan jag var tvungen att gå hemifrån. Det är så fruktansvärt jobbigt att gå upp nu. Orkar inte sminka mig, orkar inte klä på mig. Vill helst gå runt i pyjamas och uggs dygnet runt.

tips

Efter att ha sett en av sminkfilmerna jag la upp i veckan, där makeupartisten använder sig av två färger när han applicerar foundation och sedan blandar ut det med sin vanliga foundation (se här) var jag tvungen att testa. Dessa två BB-krämer från Une är magiska. De täpper inte igen, lägger sig inte tjock och känns som en del av din hud. 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!