Okategoriserad

Äntligen Fredag

Åh, den här veckan har sprungit iväg eftersom jag till största delen legat sängliggandes. Nu sitter vi på kontoret och nynnar till julmusik. Jag är så sugen på en riktigt myshelg. Idag ska jag bara laga middag med några tjejkompisar och imorgon ska jag hänga med mina småsyskon. Helst av allt vill jag springa runt i ett mysställ och uggs hela helgen.

Haha, hittade den här gamla bilden. Blir så glad av att se den. Snacka om att vara lycklig!  

Vinn spa-dag!

Så här känner jag för förkylningstider och röd näsa!

Just nu har vi en asfet tävling där ni kan vinna en spa-dag för två personer på Hasseludden och till det en utvald goodiebag av mig och Caroline med allt ni behöver i förkylningstider (bland annat ett Tom Dixon ljus!). Hur ni gör för att tävla? Klicka här!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!