Okategoriserad

Dagens

Ibland flyger bara tiden iväg, idag är en sÃ¥dan dag. Har hunnit med massa idag, pressfrukost pÃ¥ H&M, lunch med Topshop – nu bär det av till NK för att plocka till vÃ¥rt stillebenjobb med Daniel pÃ¥ torsdag. Vi ska göra ett inredningsstileben. Ni kommer att älska det!

Sedan blir det Sats! Efter träningen ska jag hem och förbereda mig inför ett viktigt möte imorgon med SVT, vi håller tummarna! Nej, nu måste jag bege mig! Tack för alla tips om gluten. Ska verkligen kolla upp det!

Skor Kina, kjol Gestuz, jacka Carin Wester, linne H&M, väska Romwe.

kjol1

 

Gynning

Igår var vi förbi Gynnings vernissage. Satan i gatan vad fantastiskt vacker den kvinnan är. Sedan hade jag lurat alla att vi skulle på restaurang invigning, men tagit fel på datumet. Så vi gick till Vapiano och åt pasta. Jag ska aldrig mer äta pasta eller laktos för den delen. Trodde att jag skulle avlida inatt. Ska gå och göra ett gluten test i veckan! Är det någon av er som är det?

20121106-100944.jpg

20121106-100952.jpg

20121106-101000.jpg

Julgran på Birger Jarl

Jepp! Jag ska få göra en julgran! Sitter fortfarande och filar på vad exakt jag ska göra. Vad tycker ni? Förslag? Help me! Imorse började jag dagen med frukost på Rigoletto med bästa herr Hurtig på Café. Nu har jag haft ett lunchmöte med Pocketfilm på Riche. Spännande! Bättre måndag och ikväll ska jag på Carolina Gynnings vernissage följt av restauranginvigning. Men nu ska jag sätta tänderna i massa jobb! 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!