Slask, slask

En dag till med slask och jag mördar någon. Jag tänkte inviga mina nya céline skor idag. Vita! Tror det får bli en annan dag.

20130128-102533.jpg

20130128-102551.jpg

20130128-102625.jpg

Fosterställning

Japp, idag mår man sådär efter en 16 timmars utekväll! Men vilken dag! Jag kan inte minnas sedan jag haft så kul senast!

20130127-160347.jpg

20130127-160353.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!