Home sweet home

Jag älskar mitt nya marmorbord. Men det blir nästan för ljust nu i vardagsrummet. Funderar på om jag ska införskaffa en matta under matbordet eller byta matstolar. Vad tycker ni?

Dessa bilder är tagna i julas, varav alla julblommor. Idag ska jag förbi NK och hämta mina nya gardinstänger, sedan ska bråkis sy gardiner till mig som kommer hänga i vardagsrummet, tror det kommer bli svinsnyggt!

DSC_4449DSC_4463 (kopia)

Träning

Igår var jag och körde 40 minuter crosstraining och sedan adderade jag ett mardröms benpass. Ska försöka filma fler benövningar. Imorse startade jag dagen med Yoga som alltid hos bästa Jennie på Altromondoyoga med bråkis. Ikväll ska jag och Joanna köra. 

Nu har jag och Joanna ätit världens största frukost. Kan typ inte andas. Jag brukar blanda ut kvargen med Fitnessgurus cappuccino proteinpulver och typ 8 krossade cashewnötter, sedan adderade vi två ägg och äpple. Men det var nog lite väl mastigt, haha.

Fan, jag saknar Lovisa! Hon är så jävla grym på att piska en. Imorgon börjar jag köra med Fresh och Susanne igen. Då jävlar. Fresh är inte heller att leka med. 

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!