weddingcrasher

bild[3]I lördags stundade det bröllop. Jag gick loco och fotade allt som rörde sig. Så efter mitt lunchmöte så ska jag bomba er med bilder. Vilket bröllop det var helt magiskt. Amanda och Shoan satte ingen dålig press på ens framtida tillställning (haha, om det nu någonsin blir något sånt). 

Tack fina By Malina för att jag fick låna en klänning av er i sista sekund. Ni ska få se bättre bilder på klänningen med. Kände mig så fin i den. Så tack igen!

Kom och mingla!

Metro Mode & Gina Tricot shoppingkväll[1]
Kom och häng med mig och Carro! De första 100 gästerna får en välfylld goodiebag och det är 25% rabatt på hela Gina Tricots sortiment. Så vad väntar ni på? In och osa! Först ut är Malmö på onsdag! Osa med stad i ämnesraden till: osa@ginatricot.com

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!