Kräftpremiär

kräftorKlänning Joannas från Vila, Sandaler ATP, väska Céline och solglasögon från Illsteva. 

Herregud, vad varmt det är i Stockholm. Igår slängde jag på mig ett strandplagg för jag höll på rinna bort i värmen. Hur härligt är det att vara tillbaka i stan? Jag älskar Stockholm. Igår firade vi att det trots allt ändå var måndag och första jobbdagen. Så vi gick och köpte svenska signalkräftor, champagne och gick och satte oss på en kompis balkong. Nu sitter vi och planerar Way out West på kontoret, ska ni dit?

Tack för alla fina hem ni skickat in – skicka fler! 

DSC_0373

NYA STOLAR

DSC_0347Mycket inredning nu. Men jag vill byta ut mina stolar till mörkare. Kanske blanda lite. Har ni snubblat över några som ni tror skulle passa? 
DFWEF

I need your home

c2bde15374f737d2974f5b50fa617741Just nu håller jag på med ett litet superkul sidoprojekt. Och jag behöver er och era hem. Har du ett inspirerande, karaktäristisk hem där du satt din egen prägel? Skriv gärna några rader om hemmet eller sommarhuset. Det spelar ingen roll vart i Sverige hemmet är beläget. Ta några bilder med mobilen och maila in till:

petra.tungarden@metro.se

6a823020fa1d18d54dc70bfd38a627c0Jonas-Poulsen-Sept-13-copy living-inside-1-Oct-13-copy 0834ec016a84d5f9f43f7f4c001cf12d 2161635

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!