Vykort från Palma

image

 

Så här såg det ut igår när vi anlände till Palma. Hur härligt är det med semester? Livet! Palma är mycket vackrare än jag förväntade mig. Ska uppdatera er med mer bilder efter stranden idag.

Never Denim

mkmkmkI förra veckan var jag och plÃ¥tade för ett märkm höstkampanj – Never Denim. SÃ¥ jäkla mycket fina jeans som kommer till hösten. Vi började dagen pÃ¥ Nobis där jag blev sminkad.
bik11Jag valde ett par höga jeans.
bik2 fjadhajdBästa Rami plåtade.
DSC_0741Dessvärre var inte vädret med oss, men Rami löste det ändå.

Carniwall

10270816_10154277449065587_2539620680871080568_nOkej, hur episkt var våran fest i lördags? Vilken jävla magi. Kan alla fester bara ha riotema i fortsättningen så jag alltid kan ha på mig den här magiska dräkten. Man kände sig som Shakira för en kväll. Jag har så mycket bilder som jag ska lägga upp. Nu har vi precis anlänt till Palma! 

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!